- Credo in unum Deum, Patrem omnipotentem, factorem caeli et terrae,visibilium omnium et
- Et in unum Dominum Iesum Christum, Filium Dei unigenitum, et ex Patre natum ante omnia
saecula. Deum de Deo, Lumen de Lumine, Deum verum de Deo vero, genitum non factum,
consubstantialem Patri; per quem omnia facta sunt.
- Qui propter nos homines et propter nostram salutem descendit de caelis. Et incarnatus est
de Spiritu Sancto ex Maria Virgine, et homo factus est.
- Crucifixus etiam pro nobis sub Pontio Pilato, passus et sepultus est, et resurrexit
tertia die, secundum Scripturas, et ascendit in caelum, sedet ad dexteram Patris.
- Et iterum venturus est cum gloria, iudicare vivos et mortuos, cuius regni non erit
- Et in Spiritum Sanctum, Dominum et vivificantem, qui ex Patre Filioque procedit.
- Qui cum Patre et Filio simul adoratur et conglorificatur: qui locutus est per
- Et unam, sanctam, catholicam et apostolicam Ecclesiam.
- Confiteor unum baptisma in remissionem peccatorum. Et expecto resurrectionem mortuorum,
et vitam venturi saeculi.
- I believe in one God, the Father almighty, maker of heaven and earth, and of all things
visible and invisible.
- And in one Lord, Jesus Christ, the only begotten Son of God, born of the Father before
all ages. God from God, Light from Light, true God from true God, begotten, not made, one
in being with the Father; through Whom all things were made.
- Who for us men and for our salvation came down from heaven. He was made flesh by the Holy
Spirit from the Virgin Mary, and was made man.
- He was crucified for us under Pontius Pilate; suffered, and was buried. On the third day
He rose again according to the Scriptures; He ascended into heaven and sits at the right
hand of the Father.
- He will come again in glory to judge the living and the dead, and of His kingdom there
shall be no end.
- And in the Holy Spirit, the Lord and giver of Life, Who proceeds from the Father and the
- Who, with the Father and the Son, is adored and glorified: Who has spoken through the
- And I believe in one holy, catholic and apostolic Church.
- I confess one baptism for the remission of sins. And I look for the resurrection of the
dead, and the life of the age to come.